To już niestety ostatnia część pięknej przygody, cztery dni baaardzo ciężkiej pracy dobiegły końca. Rano, tradycyjnie po śniadaniu udaliśmy się do niewielkiej kapliczki, którą widzieliśmy z naszego apartamentu. Dzień ten z założenia miał być dniem lekkim, żeby Iwona i Jerzy w końcu poczuli, że są w podróży poślubnej ;) Dlatego też zdjęcia i filmowanie szło na “połowę mocy”. Wróciliśmy do pięknej Chanii, którą wcześniej zwiedzaliśmy nocą. W końcu mogłem z bliska zobaczyć fantastyczną latarnię morską :) Kiedy już po zachodzie słońca siedzieliśmy na walizkach, niebo zaszło czarnymi chmurami i na horyzoncie pojawiły się błyskawice. Nie zastanawiając się długo, rzuciłem “rozkładam sprzęt, robimy ostatnie już ujęcia!” – i tak też powstały ostatnie kadry przy apartamencie z niepokojącym niebem w tle, a chłopaki z HD Studio zmontowali film z burzą i piorunami, który zamieszczam na końcu wpisu. Ze zdwojoną prędkością spakowaliśmy się powtórnie i pora była wyjeżdżać na lotnisko.

Pora na kilka refleksji :) Wbrew pozorom, czas spędzony na Krecie, nie był dla nas (a zwłaszcza dla Iwony i Jurka) czasem wypoczynku. Choć pogoda, plaże i temperatura wody aż kusiły. Grecy to trochę dziwny naród, słynne niedokończone domy (chodzi o podatki) i bałagan na ulicach, bardzo psują krajobraz. Nasza wyprawa była w listopadzie, więc dowiedzieliśmy się od właściciela apartamentu “że to już zima, po sezonie, i nikogo nie ma na plaży” (~21-25st. C), no i tak, na Balos spotkaliśmy tylko Polaków :)

Na koniec chciałem BARDZO podziękować Iwonie i Jurkowi, że miałem tę przyjemność wykonać reportaż z tak ważnego wydarzenia, od samego jego początku, przez piękne wesele, aż po słoneczną sesję na Krecie. Mam nadzieję, że albumy, obraz i płyty, będą dla Was jak wino – z każdym rokiem coraz lepiej smakowały :)

17 zdjęć i 3 filmy.

Crete|Greece Trailer 2013 RedOne Studio from RED ONE Studio on Vimeo.

Crete 2013 – Wedding video from RED ONE Studio on Vimeo.

Honeymoon video clip from Crete from RED ONE Studio on Vimeo.

Dodaj komentarz...

Twój email nie będzie nigdy opublikowany lub przekazany. Pola obowiązkowe są zaznaczone. *

Email:

admin@andrzejrudiak.pl

Telefon:

+48 663 424 053

Ponadczasowe i pełne emocji fotografie.